Pages

May 12, 2012

Interview Skim Tindikan Lecturer Unikl

Salam semua,

Baru2 nie unikl mengadakan interview pd 2 Mei 2012 di Manchester dan pd 1 Mei 2012 di London.

Interview bermula seawal jam 9 pagi.

interview sgt relax.aku x smpt nk daftar nama sebelum itu utk peserta interview.tp aku pegi jugak.sebelum tue aku dh call salah satu pegawai yg bertanggungjwab dan dia ckp boleh dtg.

ingatkan formal sgt.biasa intvw mcm tue la kan. aku pegi pkai kemeja n slack jer..tp ramai yg pegi pg tue berbaju kurung..aku dh mula rasa takut.

kami semua masuk berlima. soalan penemuduga tue senang jer.

1) apa perancangan phd?
2) univ mana

bagi aku , better prepare tajuk proposal yg sesuai dan survey univ terbaik yg menawarkan bidang yg anda minat. since aku x prepare tajuk phd aku, aku kurang mendapat respon penemuduga tue.

dan try engage ngn mana2 supervisor dari univ yg anda mohon. dan paling bagus, ada offer letter.

hantar terus jer kpd unikl.






No comments:

LinkWithin