Pages

Sep 19, 2014

Makan-makan di seksyen 19 shah alam

Assalamualaikum.Selamat tengahari

Nak cerita pasal makan nie..Shah alam nie kan memang banyak kedai makan..
bagitau jer nak makan apa..mostly semua ada.. dari nasi goreng, nasi beriyani, nasi arab, semua ada lah..

Semalam aku try la pegi makan kat kedai char kuey teow kat seksyen 19 shah alam. nama kedai tue " char kuey teow 696".deretan kedai tue betul2 bersebelahan wisma kak ton. ada gambar kak ton..besar punya board..cuma malam2 x perasan sangat. .semalam baru aku perasan kewujudannya.. hahaha..dan sebelah tue farmasi.

sepinggan char kuey teow biasa (telur+ udang) RM5. dan kalau kosong rm3..yang udang galah pulak rm8. tempat duduk pulak konsep macam kat gerai..boleh angkat sana sini.. tiba2 boleh jadi tempat makan yang baru.asal boleh letak jer..cuma yang x best.nanti dengar la bunyi angkat mengangkat..tapi xdek la menganggu sangat pun..kira boleh lah..

so far ok la makan kat situ..puas hati..boleh datang lagi..insyallah. 

pinjam sat dari google

kat bangunan belakang tue pulak ada cool blog..dah 2 kali aku pergi, asyik coklat habis..huh..pelik sungguh..kegemaran aku kat situ adalah chocolate + mango jelly.. try lah tengok..sedaapppp...bila aku introduce kt kawan2, dah jadi favorite mereka pulak..en suami pun tiba2 suka pulak..semalam aku try mango smoothie.. rasanya macam aiskrim...hurmm..pastu try vanilla + pandan jelly ..tatau apasal jelly dia warna merah la kn. suppose hijau la kan..x best pun..rasa macam susu + air masak..

chocolate +mango jelly ..phewww..

No comments:

LinkWithin