Pages

Nov 16, 2013

Adakah namaku rercicir dalam senarai biasiswa SLAB/SLAI 2013

Bismillah,

Sungguh pening bila pikir yang ada kemungkinan nama aku tercicir dalam senarai pemegang biasiswa. Sebabnya sampailah sekarang, aku tak dapat email pun dari pihak slab/slai. Semua kawan2 aku dibawah skim yang sama dah dapat email. 
Wondering jap

Yang paling mengejutkan aku, aku hantar dokumen perjanjian tue by hand pada khamis lepas. dan semalam (jumaat), member aku dah dapat elaun. seminggu jer proses. Aku hantar sekali dengan member aku tue dan kitorang satu skim. Tak ke pelik..Risau pulak aku..Adakah nama aku tercicir eh.Aku dah try call KPT hari jumaat tue, tapi nobody answer. 

Nampaknya isnin nie kena call lagi la. dan cuba email lagi. Senarai email dan no telefon KPT boleh click DISINI 

Elaun aku katanya dibagi sampai la bulan 1. Elaun dari uitm xtau pulak bila dapat, dengar khabar, uitm baru nak proses borang perjanjian dengan UITM pulak..mesti lambat lagi nak dapat. Tapi kalau dapat elaun KPT nie walaupun x banyak tapi bolehlah meringankan sket beban. stress gak bila pikir, yer lah..aku dah la nak bersalin kot..lagi sebulan jer pun...Mak jemah RISAU nie...kang x pasal tekanan darah aku mencanak naik..tarik nafas..tarik..hembus...

meh la join MAK jemah bersenam..MEH  meh..


KEEP CALM AND THINK POSTIVE 

No comments:

LinkWithin