Pages

Nov 23, 2012

Realiti kehidupan-Sahabat sejati

Salam semua, 

Alhamdullilah ku masih di muka bumi ini meneruskan sisa kehidupan. tapi baruku sedar, ini adalah realiti kehidupan. kawan-kawan dekat fb bila tengok seribu keatas, tapi hakikat

yang benar-benar sahabat boleh dinilai...

tak nak pikir negatif @ bukan2, ku anggap mereka sibuk ataupun sudah lama x buka fb..

kadang-kadang tengok ada yang buat sesi mendelete kwn2 yang kurang akrab, tapi aku pikir x perlu lah nak buat semua tue.kehadiran mereka pun bukan buat masalah atau kacau pun..sekurang2 nya terhibur gak baca karenah2 manusia, belajar benda yang baru..

tapi terdetik gak kat hatiku ni, adakah diriku dah dilupakan...baru 2 bulan menjejakkan kaki kembali ke bumi tercinta nie...buatku sedar, diriku dah macam katak di bawah batu...dah macam tersisih pun ada dari dunia peradaban manusia.

tapi tue mungkin perasaan saja...emo lebih kot, walhal orang lain relax jer..entah lah...bila ingat2 balik, mana kawan2 masa degree, kawan2 masa matriks, kawan2 masa sekolah...has they gone into another place??


lupakanlah pada mereka yang tak mengingatiku dan tumpukanlah pada  teman yang merupakan sahabat sejati

benar kata orang sahabat sejati sukar dicari..totally agreed!!!

nota: move to next chapter pleaseeeee!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...