Pages

May 20, 2012

Aku yg bakal berpindah

Dah masuk 2 kali aku menghadapi prob rumah nie.

padahal setaun jer aku dok sini.

nak cari yg ngam ngn kita mmg susah kot. aku dah cuba sebaik yg mungkin.

kadang2 aku terpkir, aku ker yg salah.aku ker yg burok perangai.
tapi bila pikir2 aku dh try bawak berbincang and the answer is always NO.

susah dok ngn org yg lebih tua nie.klu yg jenis sempoi ok kot. x kesah sgt bab umo2 nie.
tp aku kena jenis yg nak menang jer dan sbb dia lebih tua dia rasa dia lebih berkuasa kot.

pening la aku..dah baper minggu kitorang x bertegur sapa kot.padahal dok 2 org dlm umh jer pun.aku pn ada pikir biasa la gaduh2 nie kan..dh berdua jer, nak gaduh ngn sapa lg. 

tp yg buat aku geram+ sedih tue. dia dh  " REMOVE" aku dari fb. pendapat aku, kalau dah remove tue, means xnak ada kaitan la.pastu dah dok berdua ngn aku.mestila kena share. dah dia x nak kwn ngn aku. mcm mana nk share lagi..




tapi setelah menimbang baik dan burok.aku dh pikir masak2.dah cari tempat yg sesuai..aku akan pindah.itu lebih baik kot.walaupun 4 bulan jer baki aku masih di sini. penat jugak nak pindah nie sebenarnya.nak mengangkut lagi satu hal. sekarang aku mmg tgh bz bangat..minggu exam n hantar assignment.

tapi the best experience yg aku dapat.dalam hidup yg penting, hati hepi, senang. kalau byr sewa murah pun, hati x hepi , x senang. x guna jugak.x dapat nk fokus assignment. otak pun berserabut.aku plak kalau aku stress @ berserabut.aku mesti tido mcm sorg baby..the whole day kot..



sebelum aku buat keputusan nie, aku post masalah aku ngn cari.com. bukan niat aku nak heboh2 ker apa.aku cuma nak pendapat org lain utk aku buat keputusan.most of the pendapat, suh aku pindah.

risau jugak aku, mana la tau bila aku pindah, masalah lagi teruk aku hadapi.
tp aku kena take the risk la.benda pun kita x tau lg kan.tawakal jer la.aku harap semua ok la. utk aku habiskan sisa 4 bulan aku di sini dan menyiapkan thesis aku.

Wish me Luck.

p/s: orang selalu ckp rumah perempuan selalu ada masalah mcm nie..tiba2 sentap terus aku..komen anda?

1 comment:

Anonymous said...

tersinggah so duk mlayan post2 kamu. haha. saja hbaq jaa.

LinkWithin