Pages

May 11, 2012

Perakam Video kes penderaan kanak2

Salam semua,

Sekarang heboh plak pasal perakam video tue yg mengaku dia merakam hanya utk mendapatkan bukti.

ramai juga yg minta maaf kt dia di youtube sbb buruk2 kan dia..Masa video tue kelua, aku mmg x salahkan perakam tue.sbb kita xtau apa yg sebenarnya terjadi. Masa tue cuma harapkan pesalah dpt ditgkap dan baby tue selamat jer..Mungkin tindakannya betul tapi cerita dia mcm pelik sket la.

kenapa aku ckp pelik

1) Dia ckp dia x berdaya, aku kurang paham la..x berdaya sbb apa..lawan ngn si ibu tue.kalau betul lawan ngn si ibu..mcm mna boleh plak si ibu tue bg dia ada sekali dlm blik tue.padahal dlm berita harian ckp siap lawan tarik rmbut lg..boleh plak si ibu tue bg dia ada dlm blik tue. boleh click " berita harian" utk baca petikan akhbar.pastu boleh plak dia menjeit2 ckp sudah la..hairan aku.

2) pastu rekod sgt lama..x perlu ambil masa yg lama utk tnjuk bukti..


aku bukan nk bersangka buruk, tp aku cuma pelik..dan musykil..

apa pun.bagus la si pesalah dh dihukum walaupun hukuman tue mcm x setimpal dgn penderaan yg dah dilakukan..

hanya allah yg lebih mengetahui.wallahualam.



No comments:

LinkWithin