Pages

Jul 19, 2011

Bila perasaan bersalah menghantuiku~



bukan niat untuk berkasar bahasa,
bukan juga niat untuk menunjuk terror,
yang cuma aku rasa pada masa itu,
aku tak salah dan aku patut berkata2.

tetapi,
kata2 ku telah dianggap salah,
kata2 ku telah dianggap melawan,
dan kata2 ku telah dianggap "kurang hajar",

tetapi,
patutkah begitu,
ku cuma ingin menyampaikan rasa hati,
bukan sekali niatku seperti itu,

sekarang,
aku seperti dlm dunia sendiri,
terasa asing di bumi sendiri,
adakah jawapan "yg ku x tahu" itu begitu tak bersopan,
sehingga aku harus merasa bersalah.

dan,
apa yg harus ku lakukan,
meminta maaf atau membiarkan saja,

nukilan rasa: nasi telah menjadi bubur n i dun like it....

2 comments:

Abe Goreng said...

Ni lagu t,baru ko ke? Wah aku friend ngn artis beb. @_@

Miss Lavender said...

hahahaha..

byk la..

LinkWithin