Pages

Jul 21, 2011

Hari ini adalah hari KHAMIS...dan bukannya hari JUMAAT

pinjam encek google

hari nie memang hari khamis..ini adalah kenyataan...(dush..dush..tampar pipi)..
       
pagi2 lagi aku bangun, aku ingat hari nie hari JUMAAT. siap pikir lagi nak makan nasi tomato (menu utk setiap hari jumaat kat kedai makan)...wehoooo..siap plan lagi esok nak pegi mana after keje..(aku ingat esok sabtu)..hahahaha..sampai la pukul 10 pg..sampai la aku bertanya kt my fren," eh nanti balik la kan nk gi sembahyang jumaat"...pstu kawan aku pun menjawab, "hari nie hari khamis la..bukan hari JUMAAT". aku pun terus tengok jam aku (sebab situ ada hari) untuk memastikan penyataan itu..nasib bek aku ada jam..klu tak, sampai petang la aku ingat hari jumaat..dan sampai petang la kegembiraan aku, tetapi kegembiraan aku telah musnah (sebab hari ini hari khamis). ku sangka panas hingga ke petang, rupa2 nya salji di tengah hari  -_- .bukan saja hari nie aku ingat hari jumaat. hari2 lain pun aku selalu ingat jumaat jugak (dah tua ker aku nie ha *_*) hari isnin pun aku ingat hari jumaat, begitu la jugak dgn hari yg lain..kan bagus klu setiap hari adalah hari jumaat (apa jadik ngan hari len plk.no idea..sighh)...hahahaha..i wish today is always friday..~the end~

moral of the story :bangun pagi sila la tengok kalendar..hahaha -_-

2 comments:

Gogoreng Ada said...

Mmg sah ko dh kena rasuk dgn jin RABECCA BLACK. Ha ha xtahu!

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend

Partyin’, partyin’ (Yeah)
Partyin’, partyin’ (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin’ forward to the weekend

Intan said...

hahaahahaha...


mmg seronok kn klu everyday its friday...hahahaha...

jin tue memahami aku la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...