Pages

Dec 25, 2010

ASB & aku

Salam,


Hari nie, tiba2 baru aku tersedar, dh hjung thun la..for sure x leh dh nk buat transaction utk ASB. aisehhh..
Duit gaji bln 12 lum simpan lg nie, so maknanya x yah la smpn kn..hehe ..sbb x dpt nk simpan..hehe..


Aku pn apa lg,mula la buka website ASB



  • Penangguhan urusniaga nie start dari 20 Dis-2 Jan.




  • Pastu ada 1 lg berita baik ,ASB nak agihkan Pendapatan 7.50 Sen Seunit dan Bonus 1.25 Sen Seunit.



Aku pun apa lg,buka la calculator dan mula wat kira2...bila wat kira2 tue & tgk angkanya, terus aku terkejut, biar betul byk mcm nie..Kaya dh aku mcm nie...tiba2 aku teringat thun  lps aku dpt bper belas ringgit jer. Agihan pendapatan tahun nie lbih 20 sen dari tahun lps...Aku x reti nak kira pn sebenarnya.Mcm nie la kira2 yg aku buat:


=RM7.50  x duit lam ASB


mahu x byk aku kira...hehe...


X sbr lak aku nk tgu 3 Jan, nk gi update buku,kot2 la apa yg aku kira tue betul ...


p/s: cmner eh nak kira, ada sapa2 yg pndi x..ajarkan.hehe..

4 comments:

eita said...

waaaaa......bestnya...x sabar nak pergi kemas kini asb

Intan said...

hehe..tue la..mcm bes jer...

misyamissyou said...

eh..banyak tu RM7.50..bukan la..7.50sen yangg..tak reti kira gak..tp xsbr nak tgu tahun depan..hehee

cerita-mereka2 said...

hehe..tue la...x reti nk kra..xper..kta sma2 tggu..:)

LinkWithin