Pages

Dec 15, 2010

Kenapa Curang !!!!!!



Kali nie trpanggil lak nk buat entri mengenai CURANG..baru2 nie sahabat aku mengalami keremukan hati di thp yg kritikal (patah hati)..sian btul kt dia. nk tau sbb apa jdk cm tue..Laki tue  CURANG  haishhhhhhhh...apa lagi mari kita kasi kick sama dia.awas..gambar mcm extreme (hehe)


klu muka ala2 taylor, harta berlori2,bleh la dimaafkan jgak.Nie x (jauh pulut dari mulut)...tp tue bkn jgak lesen utk CURANG.AWAS yer..!!!


sweetnyer ..hihi..


cutenyer...(^_^), i lap u
                                          dipinjam dri google.


kdg2 aku terpkir jgak la,knper yer klu pmpuan baik,lelaki curang, n klu lelaki baik,pmpuan lak curang..mmg lumrah manusia ker??  

Ok la,berdasarkan pemerhatian aku ,aku listdown kn sbb2 mengapa berlakunya pen"CURANG"an,blh tmbh klu rsa nk tmbh.Antara sbb2 nya:


  • kdg2 ada kes nk balas dendam sbb dlu pnh dikecewakan.jdik org tue rsa puas bla org lain rsa mcm dia rsa dulu. patut ker buat mcm tue,kesian kpd siapa yg jdk mangsa..sgt2 x adil..
  • ada kes plak,dua2 dia nak mcm lagu disana menanti,disini menunggu (aku plg x suka lirik lagu nie wlpun rentak dia besh)--->kes tamak haloba ,yg untung org yg buat mcm tue la (sna merajuk,pgi sni,sni merajuk,pgi sna)
  • ada kes sj2 nak mainkan perasaan (suka2 jer)--->x baik tau buat mcm tue,dh bg harapan tp ternyata semua palsu.INGAT dunia nie mcm roda jer,bulat ,kdg2 kita di ats,& kdg2 kta kt bwh (kena lenyek ngn roda,huhu..)
  • ada plak kes,habis madu sepah dibuang merata2, mula la rasa jemu,tgk yg dahi licin sket,mula la dok x diam.
  • ada plk kes org ke3,org ke3 nie kdg2 dh terlalu obsess sgt smpi sggup buat apa sj..I'll die for u la..(usaha lif kejayaan)..
  • ada jugak mmg dsar "playarboy" @ "playargirl", jdik sikap tue mungkin dh tersebati dlm jiwa sanubari.




p/s:kata2 motivasi utk hri nie.wlpun sedey menderita,hidup perlu diteruskan,langkah perlu digagahi. hanya masa dpt mengubati segalanya.jdikan pengalaman sbg iktibar utk trus melangkah jauh.


*To my fren,kuatkan hati anda,cekalkan hati anda,ingat kumbang bukan sekuntum,oopss(bukan seketul,bukan sebuku)..(^_^)

8 comments:

Matika Love said...

http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2010/12/yes-award-lagi.html

ada tag..

Lelaki Ini said...

sy sgt2 setia
hehehe

cerita mereka2 said...

betul ker anda setia nie??

cerita mereka2 said...

ok..matika.


tq tag sy sbg bdak baik..hehe..=)

EnHEar said...

menarik entry ni....
sesiapa yang dicurangi..
hidup takkan berakhir hnay kerana cinta..

cerita mereka2 said...

tq2..

tp rmai jgak yg sggup nk akhiri hdup krana cinta..

cik oja said...

cik intan..ak sgt berbesar ati krn ko tulis entri ni sempena kes ak 2..hukhuk..pe yg ko tlis 2 mmg benar belaka..

Intan said...

hehehe..yer la..bru nk bca ker?

LinkWithin