Pages

Aug 26, 2011

Countdown to 4.30...

 Salam semua.

Aku dh x sabar2 betul nak balik nie..dh macam cacing kehangatan nie....nak balik dari ofis nie..4.30 sudah boleh balik.sekarang dah 3.02 ptg.cepat la masa berlalu..aku dah totally getting insane.bdn jer kat sini tp hati aku dah melayang2 ke tempat len..aku x sbar2 nak balik.hari nie, esok baru nak pergi shopping2 apa yg patut..dulu bos bagi balik kul 5, tp sejak dia mengalami 1 insiden nie, dia tiba2 menjadi baik hati la plak..satu lagi kemungkinan dia baik hati sgt sbb dia nk tebus kesalahan dia (sbb x bg bonus)..boleh x aku nk kira itu adalah crime..geram aku...penat2 keje, habuk pun xdek..tp nk expect semua pekerja berdedikasi.aku xdek la nk demand bonus smpi berbulan2 gaji.half month pun jadik la..tp harapan tinggal harapan..



berbalik kpd insiden yg bos aku alami..selalu kul 3 @ 4 ptg, dia dah cabut dari ofis..tp hari tue dia macam terlewat sket2...ding dong ding dong (bos aku suka guna ayat nie) dah kul 5..pastu tau2 la bulan posa nie..dia sangkut kt jam..pastu terus dia call staff senior ckp esok balik kul 4 (tapi staff senior tue plak cakap, awl sangat la bos...kul 4.30 la) veto x kuasa staff senior nie..klu aku la..aku akn cakap OK BOS...sbb tue bos x ckp kt aku kot kn...hahaha..

btw aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua readers yg rajin dtg singgah blog aku yg x seberapa nie...selamat hari raya.maaf zahir batin..harap2 raya kali nie semua elok2 saja..


pic:credit to google

nota cm: bonus oh bonus...di mana la engkau...uwaaaaa...

No comments:

LinkWithin